Seg dag

Idag var jag uppe med tuppen. Jag vaknade av att väckarklockan ringde och jag stängde av den Men det fortsatte att ringa :S Det var pappas väckarklocka som också ringde.  Jag låg i sängen och skrattade för mig själv att det är tur att den satte igång att låta för annars hade jag somnat om igen, inte bra när man ska till stallet och släppa ut hästarna.

Nu är klockan strax efter halv 4 och det har tagit fram till nu att bli varm från det att jag kom hem från stallet 11.30. Det är ruskigt kallt ute idag - 15 grader, så kallt brukar det inte vara i Västerås :P

Ska göra mig i ordning, så att jag kan åka till affären, ska ha lite saker till maten i kväll och så ska jag köpa ett kålhuvud, så att kaninerna har något att tugga på. Det är så drygt nu för vattnet till dem fryser på ca 1 timme fast att jag har en isolerings påse på flaskan så att vattnet inte ska frysa men det gör det ändå :S Det skulle vara helt perfekt att ha kaninerna inne på hösten och vintern och sedan ta ut dem när det blir varmt igen, men problemet är att jag vet inte vart jag ska ställa en bur med plats för 2 kaniner :S

Nej slut svamlat för min del nu ska jag göra mig i klar för att åka


Cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback