Trött?

Nu när jag loggade in så skrev jag min e-post och sedan satt jag och vänta på att komma in.........Underlättar en hel del om man skriver in lösenordet också :P
Är bra trött.

När jag kom hem från stallet och strejkade mammas mat, så satte jag mig i rummet och slog på tven, det slutade med att jag somnade och vaknade lagom till Sex And The City :P Ska hoppa in i duschen nu och hoppas på att mitt hår inte ser ut som ett fågelbo imorrn.
Imorron kommer det dessutom bli en stress dag :( Har fullt upp efter skolan, Älskling kommer och hämtar mig strax efter 21 imorgon kväll på skolan. Kul att man missar alla bra tv-program hela tiden :S

Måste börja göra inbjudninglista till studenten, och börja göra iordning inbjudningskorten. På Lördag bär det av till Uppsala Hoppas att Rickard tar med sin Vovve Atscho. Åhh vad jag längtar till studenten, känns som att det faktiskt inte är så långt kvar.
Det är 4 veckor till sportlovet och efter det är det UF-mässa så man måste börja förbereda nu eftersom Stefan komer vara borta vecka 10. I april ska man börja stänga igen företaget sen påsklov och i maj är det lite lovdagar och sen är det i strort sätt Studenten, jag ser den här tiden fram till studenten på ett långt streck med massa olika bilder på klassen i skolan :P Åhh vad jag längtar.

En sak jag kom på nu som också ska hinnas med är att skicka iväg de där 2 häst-böckerna till Örebro också.

Nej nu ska jag sluta babbla det blir så när man är trött :P

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback