Uppdatering

Är hemma nu mellan varven ska snart iväg och dansa.

Har min gamla Laptop så kul och kolla vad man har för bilder och musik. Hittade jätte mycket Lars Winnerbäck låtar, jag måste ha glömt hur bra han är eller nått. Jag var på hans konsert den 21/11 2007 sen dess har jag inte lyssnat så mycket på honom konstigt nog.  Den senaste tiden har jag i stort sätt bara lyssnat på remixat fjortisdunk. Någon låt som jag har fastnat för är Kate Perry Hot n´ Cold och även Lady Gaga Pokerface.

Idag när jag åkte hem från Lisa så satt jag i bilen och tänkte på vad jag skulle vilja jobba med, och jag har några som lockar väldigt mycket nämligen Jobba på en radiostation, Make up artist, polis och frisör eller mer en frisör som gör hårförlägningar och uppsättningar. Skulle även kunna tänka mig at jobba som Mäklare det skulle vara jätte roligt. Har fått svar från en jag mailade igår om ett vikariat, så jag ska ta och skicka iväg min ansökning så får vi se hur det blir. Man får beskedet någon gång i april/maj.

Uppdaterat

Dansen gick hur bra som helst :D Läraren var super bra J Nu kommer man verkligen längta till varje tisdag.

Något som är väldigt beroende framkallande är Extra Delight mint& Chocolate Har ban börjat tagit en så måste man fortsätta :P


Nu har det framkommit en sån där underbar To Do Lista vecka. 4

To Do Vecka  4

•·         MÅNDAG - Jobba på radion(programmera sändaren, Bränna referensen & konvertera program som ska till hemsidan) AVKLARAT

•·         TISDAG - Hem till Lisa och kolla på film Avklarat, Dansa AVKLARAT

•·         ONSDAG - Stallet efter skolan sen kanske plugga lite. Göra en snygg signatur till bloggen och mer struktur.

•·         TORSDAG - Stöd matte efter skolan sen direkt ut till stallet sen direkt tillbaka till radion för att jobba ca 1½ timme. När ska jag hinna äta den dagen? Crille hämtar upp mig efter jobbet.

•·         FREDAG 12.30 Studiebesök SR Vallby institutet. LEDIG?

•·         LÖRDAG - offra en sovmorgon för att åka till stallet för att sedan ta mig till Uppsala. Hoppas att de tar med sig Atscho som är en dvärg pinscher. Skulle vara väldigt kul eftersom jag ska skaffa en sån hund J

•·         SÖNDAG -  LEDIG?  Städa?


Jag hatar de här listorna men ändå älskar jag dem :P Så skönt att verkligen ha uppstaplat vad det är man ska göra dag för dag


Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback