10 Dagar Kvar

Äntligen är det inte så långt kvar till studenten!!!! Jiipppiieee

Idag så var det träning till utklädnasshowen!? Alla sprang runt som yra höns och frågade vem som gör vad och vad vet jag.
Ca halva klassen va där så jag tror att det kommer bli katastrof imorrn :S Vi skulle egentligen ha tränat i torsdags och Fredags men då va det inte en ända jävla käft i skolan förutom jag ungefär :S Kul.
Vill bara få den här skiten överstökat så jag slipper tänka på det sen!!

Kan inte avslöja vad vi ska vara med det börjar på K iaf. Ni som vill komma och kolla när treorna på Kopparlunden gör bort sig så kan ni komma till Culturen 10.00
Jag har verkligen varit på uselt humör idag skällt ut folk til höger och vänster för minsta lilla och varit snäsig mot de flesta! Förlåt men man kan inte alltid ha bra dagar!

Jag har kommit fram till att Ninni har kttlig under magen för hon sprattlar som en galning när man har handen under magen. Har även fått flera kommentarer om att man inte ska ha en tamråtta själv. Men det var nämligen såhär att när jag köpte henne igår så fanns det tre stycken råttor kvar och två av dom var redan bokade, men jag ivlle han hon iaf, så jag pratade med de på affären och de sa att det gick bra att skaffa en till hona senare, och det ska jag göra. Ingen behöver ta åt sig mer eller mindre av det här eftersom det är flera stycken som har kommenterat detta. Så ni kan vara lugna jag ska köpa en till så fort som möjligt så att Ninni får en kompis. Ska även köpa en större tvåvåningsbur så att de får klättra ordentligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback