FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEN FY FAAAAAAN VA JAG ÄR BRAAAAAA!!! Skönt att jobbet börjar på måndag och sen i augusti börjar jag plugga igen :)

Har lite andrum nu mellan varven. Nu har alla mina gäster åkt hem och jag ska göra mig iordning för BMB ska bli sjukt kul att träffa alla i klassen. Vi hade ganska tur med vädret när vi åkte på flaket. Den sista biten som va kvar till skolan då började det regna men som tur va så hade vi presseäning så man blev inte så jätte blöt, dock så har mammas kamera gått sönder den blev fuktig i regnet så nu funkar inte bild skärmen :S Fan så jävla typiskt.

Nej nu ska jag byta klänning och fixa iordning sminket för kvällens bravader


PUSS PÅ ER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback