Här va det dött

Har verkan haft tid ork eller inspiration för att blogga. Det är för varmt för att ens kunna tänka.
Jag håller verkligen på och avlider i denna värme. Igår när jag skulle åka hem från jobbet va det 40 grader varmt Det är helt sinnessjukt. Pratade med mina föräldrar som är nere i Kroatien och där är det ca 20-25 grader molningt och lite regn då och då samt åska på nätterna. Hade ju inte varit helt fel att ha det så nu. Jag tycker jätte synd om alla djur som måste lida i denna värme. Jag tänker speciellt på alla hästar som måste vara ute eller alla hundar som måste ut och rastas när det är så varmt. Min hund han håller på och avlider så fort han kommer utanför dörren, så det blir korta promenader väldigt ofta.
Lite skönt är det idag att det är lite svalare iaf.

I torsdags fick jag min studentpresent av Crille :) Tack Älskling
Så nu pryder denna vackra klocka från Tritoni min arm.

 Helt juvlig färg. Passar mig otroligt bra :)


Ha det så bra allihopa i värmen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback