Jobb

Sitter på jobbet ocb bränner referensen.
Är snart klar så då ska jag och Sandra skriva på avslutningstalet.

Jag behöver egentligen inte vara i skolan förren på torsdag den 11 juni på tvåorna och ettornas skolavslutning. änns riktigt bra.

Har mibilen liggandes brevid mig så jag tar alltid den när jag ska flytta musen :P Haha inte lätt!

Äkligt väder är det ute också :S Jag som ska rida idag, attans att man ibland inte har ett ridhus det skull eunderlätta så otroligt mycket, speciellt när det regnar och under vinterhalvåret!!

Jag är verkligen helt desperat måste ha en ny sadel till Durbin. Någon som vet eller känner någon som säljer en dressyrsadel normalbom mot vid och är ca 16½ tum i sätet? Gärna en Wellington eller Windsor, för de sadlarna skulle passa Durbin perfekt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback