Jobbigt

Jag saknar klassen och studenten!!! På avslutningen var det jätte många som började grina och så, Jag har fortfarande inte gjort det så jag väntar nästan på att jag ska börja göra det för jag kommer sakna klassen och alla lärare SÅÅÅÅ mycket fast att jag tyckt att många i klassen är rena idioter, så saknar jag ändå dom!!

Jag har även kommit på en sak som har med min blogg att göra:P Jag har ju skrivit mycket om skolan, jag som skriver så känns det som att jag bara skriver om skolan och studenten, så vad ska jag skriva om nu när jag har tagit studenten och slutat skolan? Detta kanske får ta och bli en ännu mer personlig blogg framöver.

Ska ju iofs börja plugga till hösten så då går jag i skolan igen men det är ju bara 6 månader ungefär. Är väldigt pesimistisk nu men jag får väl skriva om mitt misslyckandes att få  ett jobb tjohej! är faktiskt väldigt glad över att jag har gått i skolan under det här året, för de som tog studenten förra året och året innan de, de lär ju har fått sparken ganska fort med tanke på finanskrisen och allt de där. Så alla som tar studentne fram till 2011 kan vänta sig bli arbetslös efter studenten, om man inte har väldigt bra kontakter förstås.

Nu på måndag börjar jag jobba på Sommarradion 93,7 mhz. Det ska bli väldigt kul, jag hoppas bara att jag har fått tillbaka rösten tills dess för nu är den verkligen åt Helvetet :S lite jobigt med tanke på att man använder rösten hela tiden i radio. Hoppas hoppas hoppas på att min röst är tilbaka snart.

Idag har jag varit på stan med Älsk han köpte lite kläder och så skule vi kolla på en klocka till mig i student present men vi glömde bort det och så sprang klockan iväg. 
Vi åkte till djuraffären och köpte lite saker till Ninni en klätterställning, honungsgodis och lite varierad mat. Jg brukar alltid ha 2 mat sorter till mina djur just för att de ska få en mer varierad kost, det är ju inte så jätte kul att äta pyttipanna hela livet. Är även noggran med att det inte är pellets i maten eftersom de är i stortsätt bara proteiner och det är dumt att de äter för mycket av det för då blir de lätt överviktiga, annars så måste man motionera djuren och det är väldigt svårt att göra det med ex en råtta, själklart så har de ju hjul att springa i men man kan ju inte tvinga dem att springa mer bara för de har väldigt proteinrik mat. så jag ser till att de får mer lagomt med protein i sig. 


Nej nu ska jag kolla på Vi hade i alla fall tur med vädret igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback