Lärarmiddag och Strömsholm

Igår Fredag var det lärarmiddag, det va så otroligt kul, det avslöjades en och anna hemlighet från resor lärarna brukar göra en gång under året. Jag gjorde en inbakad fläta på Mattias våran samhällsalärare, sen gick han ut lite Camilla och några till, då hade han en stor toffs på huvudet och där efter så blev det på med rosaläppglans och rosa nagellack. Ja ni läste rätt Mattias hade läppglans och nagellack på sig, han fick även långa Annicas rosa pumps till ett photoshoot :P

Jag hade det väldigt trevlig trots att jag va den ända som va nykter.
Runt 1 tiden på natten åkte jag och crille för att hämta Johanna och Linnéa i Eskilstuna :p Det tog ju sin lilla tid och vi va hemma vid halv tre tiden, men så va ja o älsk hungriga så vi stannade och åt och när jag gick o la mig var klockan halv 4 och jag skulle upp halv 6 Tummen i vädret för mig helt klart. Så när klockan ringde så känndes det som att jag knappt hade hunnit somna :P men upp och iväg till stallet kom jag trots allt. Gjorde ordning till Durbin och sen hem för att packa lite saker till Strömsholmstävlingarna. Hämtade upp Camilla strax efter 8 och vi började  åka mot strömsholm. Körde SÅKLART fel så att det blev värsta omvägen SÅ typiskt MIG!! Väl där så kollade vi på tävlingarna och på affärerna som ställer ut. Jag fick med mig en borste till Man och svans sen köpte jag ett flecétäcke som var blått och gult, passade ju väldigt bra eftersom det är Nationaldagen.

Väl i stallet igen fpå kvällen för att rida så bestämde jag och Camilla att vi skulle rida Hasselstigen och röja upp på terrängstigen och sagt och gjort så tog vi med oss diverse verktyg, allt gick hur bra som helst, till och med hästarna hjälpte till att ta bort bladen som va ivägen :P Lite längre fram så gjorde Camilla en Exellent avsittning, hon ramlade av och innan så gock allt i slowmotion :P msn såg verkligen hur det vägde  om hon skulle ramla eller inte. Ett gott skratt fick vi iaf :P

Nej nu ska jag ta ur linserna sen ska jag kolla på filmen Miffo som går på trean och hoppas på att mina föräldrar kommer hem snart så att jag kan få lite mat i magen för nu är jag hungrug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback