Maddiz Systuga

Igår blev jag klar med ALLA läxor. Det jag har kvar att göra är att ha idrottslektion och det är imorrn. Jag hoppas verkligen på mvg men får nog nöja mig med vg ;S inte så kul, hade faktiskt en gång i tiden mvg i idrott men det var innan mitt knä och höft pajade ;S Vilket resulterade i att man inte alltid kunde vara med för att man hade varit hos kiropraktorn eller hade satans ont :S

Nu sitter jag och fixar sandras studentklänning och ska snart börja med min igen. Så hemma hos mig är det en riktigt Systuga :P Så kul


Idag har Ninni flyttat hem till mig. Det är en otroligt svart söt Tam-råtta som älskar att ligga på ena axel och gossa in i mitt hår :P Läskigt nog så kommer den direkt från djuraffären och är 7 veckor men är ganska tam :)


Nej nu måste jag fortsätta



Kommentarer
Postat av: Zylvania

ett tips när det gäller tamråttor är att skaffa en till. seriösa brukar inte sälja bara en råtta om man inte redan har råttor hemma. de mår bäst av att vara minst 2 (:

2009-06-01 @ 22:44:46
URL: http://zylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback