Ny start i livet

Ja nu när man tagit studenten så går man in i en ny fas i livet, och det blir som en ny start på livet tycker jag.

Imorgon börjar jag jobba och det ska bli väldigt kul, känns riktigt bra att jag har fixat ett jobb!

Blir ett kort inlägg för nu ska jag göra mig iordning och sen sova så att jag orkar med morgon dagen med tanke på min hals. Ni som läser bloggen och har gått eller går på Kopparlunden, ni vet Carina jag låter som henne fast 5 gånger värre. När jag ska prata så får jag ta i längst ner i från magen för att det ska komma något ljud överhuvudtaget. Har märkt att det även gett träningsvärk i magen. Längst ner på magen så är det ganska svårt att få magrutor, men om man skriker sig hes en hel dag och sedan ska prata med den hesa halsen, då komer man åt de musklerna suveränt!!

Sov gott allihopa så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback