Orsa

Har fördrivit midsommardagarna i Orsa på en camping där. Mycket trevligt :) Tack för en trevlig helg!!!

Är nu hemma på Framnäs ska duscha sen göra iordning lunch till imorgon. Klockan 10.00 imorrn sänder jag radio så alla som har tillgång till internet kan lyssna på mig om ni inte är i Västerås. 

Min röst har kommit tillbaka nu :D tog en vecka och 2 dagar :P Tänk att det va en vecka sen jag tog studenten, känns som att det va typ i förgår :P 

Åhh jag saknar klassen.

Jag tror att jag ska ta ocg göra såhär att när jag fyller 20 så ska jag ha fest och bjuda in de från klassen, låter det som en bra idé? Tycker jag iaf :D 

På tisdag åker min familj iväg till Kroatien, så då har jag hela huset för mig själv men jag tror att jag och King kommer för det mesta vara hemma hos Crille, kommer ju självklart åka hem och se till alla andra djur och så att huset står kvar.

Ska iväg och titta på bur till Ninni här i veckan också, blir en tvåvåningsbur så att hon får klättra och hoppa omkring, ska ev köpa ett kopel till henne så att man kan ha henne "lös" så att hon får röra på sig lite mer, vill inte ha en tjock råtta.

Nej nu blir det duschen 




 

Kommentarer
Postat av: mcfadden

då ska jag lyssna på dig kl 10 ;)

2009-06-22 @ 08:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback