Regnig dag

Va ut till stallet och red ut när det regnade. Jag och Camilla skrattade typ hela vägen för att hästarna var så roliga :P De plöjde genom stockar en ner rasande grenar med massa blöt blad på så man fick sig en rejäl dusch i bland :P hahah

På lördag bär det av till Strömsholmstävlingarna så jag och Camilla kommer finnas där från ca halv nio. Ska bli riktigt kul, Det här året känns som att vi har planerat lite met, vad jag ska ha på mig, för förra året så var det jätte bra väder så då blev det shorts och en tanktop, och det gav även resultat så som solen låg på :P

men jag har hört att det ska bli dåligt väder på Lördag så då blir det lite andra kläder. Ska bli kul :)

Ska iväg till Crille om en liten stund, ska snart ringa o höra hur allt ligger till och så.

Har ni läsare haft en bra dag i regnet?


Kommentarer
Postat av: Gonza

jag har haft en av de bästa dagar på länge haha! Hade så bra!:D

2009-06-04 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback