Rix Fm

I går va ja, Crille och Laila på Rix Fm festival, fast vi gick aldrig in så att vi stod framför scenen, de va ändå inga bra artister. Vi skulle käka lite så vi gick till tabazco men där va de fullt och på Böffen House hade köket stängt för 10 min sen. Så det slutade med att vi hamnade på Kalle på Spången. Jag satt o kollade på folket som gick förbi och så va det en tjej som stannade utanför, sen vänder hon sig om och då ser jag att hon satt kjolen bak och fram :P Så jag börjar skratta och säger att hon har kjolen fel till Crille och Laila. Crille säger att jag behöver inte säga det flera gånger men när han själv set det så börjar han skratta :P

Vi drog hem vid 23 tiden, eftersom jag skulle upp och jobba idag.

Vaknade runt 4 tiden av att mina ögonfransar var kladdiga, så jag tänkte fan har ajg fått ögoninflamation. jag vaknade lite senare innan 6 ungefär och tänker jag måste upp och tvätta av  mig det kletiga. Väl upp så håller jag på torkar ansiktet och sedan kollar mig i spegeln så får jag nästan en chock. Mina ögon är stora som ballonger och min underläpp är nästan dubbelt så stor på ena sidan. Jah tänker jösses vad har jag gjort, det ser ut som jag har varit i slagsmål fast utan blåmärken. Sen sa jag til Crille att titta på mig, han utbriser Du har fått en allergiska chock!!!!
Jaha tänker jag och lägger mig ner en stund till. vid halv 8 tiden så börjar jag gjöra mig iordning för att åka hem för att sedan försöka få tag i läkaren.

När jag ringde till läkaren så fick jag tid på engång. Efter ett kissprov och lite uteslutningar på att det kanske är njurarna, så konstaterade hon att jag är pollen allergisk och att det är väldigt mycket pollen i luften nu. Så jag fick receptbelagda allergitabletter och ögondroppar.

Jag hoppas verkligen att svullnanden kring ögon lägger sig så att man kan vistas ute bland folk utan att de ska glo. Här på jobbet så vet ju alla att jag har fått en allergisk reaktion så de spelar ingen roll.


ska snart ta lunch eftersom jag har sändning 13.00

Om du är i västerås och har tillgång till en radio så kan du lyssna på 93,7 MHz

om du inte är i västerås men har tillgång till internet så kan du gå in på http://www.fmiv.nu/live.php


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback