Sommaren

Det blev en lunch i solen idag :D efter det så åkte jag till Hälla golf och gjorde reportage där.

har varit en väldigt varm dag idag, har nästan smält bort flera gånger om :P har bränt mig också men inte så jätte farligt, ska smörja in mig ordentligt sen efter att jag har duschat.

Jag vet inte om jag har skrivit det här och orkar inte kolla upp det, men igår när jag va ute o red så stötte jag och Camilla på en HUGGORM ;S Jag fick panik satt nästan och skaka på hästen, och Durbin visste inte vad han skulle göra så han vände sig med rumpan mot ormen, vilket va väldigt bra för då kunde jag fokusera på annat annars hade jag bara suttit o stirrat på ormen och fått ännu mera panik. Jag kan verkligen inte råför det men jag är så otroligt ormrädd, det konstiga är att jag har inte varit med om något läsikt med en orm heller, så jag vet inte vad det kommer ifrån. Visserkligen så hade jag en orm runt halsen när jag va ca 8 år, men jag tyckte inte det va läskigt eller liknande.

Nej nu måste jag duscha sen sova, har mycket att göra imorrn.

Har även radiosändning 13.00 där  kan ni lyssna live när jag sänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback