Stockholm nästa

Idag har jag varit och röstat! Duktiga jag för jag tänkte skippa det ett tag :P Jätte svårt att veta vad man ska rösta på bara :P

Ska snart göra mig iordning för att åka till Stockholm för att gå på Bruce Springsteen konsert, ska bli kul, har nästan blivit så att det görs en gång varje sommar :P

Shiiit snart tar jag studenten helt galet. Har svårt att fatta att det är jag som tar studenten :P men kul ska det bli :D

Imorgon så ska jag till skolan vid 12 för att kolla på Bio, skolan ska visa alla filmproduktioner som gjorts under året, och Självklart kommer Maja, filmen som jag och några till gjorde visas. Han som spelar Pappa och Polis i filmen kommer vara där :)

Ska göra en liten lista med saker jag ska göra.

Måndag: Skolan för att kolla på film, 15.00 Hämta Linda på station och klippa mig, sen sy på studentklänningen.
Tisdag: Idrott 10.00 Sen sy studentklänning
Onsdag: Sy Studentklänning
Torsdag: 9.00 Hålla tal för ettor och tvåor på deras avslutning. 17.00 "Pynta" Studentflaket
Fredag: TA STUDENTEN OCH ALLT VAD DET INNEBÄR
Lördag: VILA
Söndag: VILA
Måndag: Börjar jobba



STUDENT 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback