Utkläddnasshow

Blev trots allt lyckad :) Efters howen blev det lunch sen var jag snäll och var taxi åt några som skulle hämta lite grejer hemma hos sig. Efter det så begav sig hela klassen i en parad ner till Vasaparken. Vi var Kravallpoliser så vi försökte gå på rad i olika led, men det kan vara svårt när cykelbanan är för smal, folk går olika fort och folk som vill prata med sina kompisar. Men lyckat blev det iaf. Publiken fick sig ett gott skratt och vi fick applåder :)

Efter en stund i Vasa bland massa dulla människor gick jag, Sandra & Erik tillbaka till skolan. Och direkt efter så pkte jag till stallet. 

Durbin fånade sig som aldrig förr och Fantasi var inte ett dugg bättre och Teitur försöktea dra iväg han med, men han Ska ta det lungt eftersom han har haft en spricka i benet, så det är under läkningsprocess nu.

Efter stallet blev det att åka och kolla på min syrras show som de hade på hennes skola. De va riktigt duktiga :) 

Det var min dag i stora drag.

Måste bara säga att min lilla råtta Ninni hon är för gullig, hon är hur tam som helst och så fort man tar upp henne så lägger hon sig på min axel sen sittor hon där till man tar ner henne, hon la sig även som en ostbåge runt min nacke och där halv sov hon ett tag, hon låg ungefär som en hundvalp med alla benen ut åt alla håll och kanter.


<3 Crille

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback