100 Dagar

Hela den här veckan har jag inte haft en liten ledig stund efter skolan, det är helt Sjukt. Jag kommer hem sent och är helt slut körd.

Idag är det 100 Dagar kvar till studenten. Jag springer ut den 12 Juni klockan 12.00 Ska bli riktigt kul. Det börjar kännas nu att det inte är mycket kvar, lärarna är dessutom väldigt slappa med oss.

Idag ska jag på rekryteringsmäaasn. Och efter det ska jag hem till Crille. Helt sjukt han har jobbat natt den här veckan så jag har inte hunnit träffa han. Det är jäkligt svårt när jag har mycket att göra på dagarna och är ledig sent på kvällarna att försöka hinna träffas, när han han är ledig på dagarna och jobbar då sent på kvällarna.

Nästa vecka kommer vara minst lika stressig, på måndag ska jag på intagningsintervju och jag har Kyndill då, på tisdag Uf-mässa fram till 18.00 sen ska man städa fram till 20.00 sen börjar dansen 20.00 och slutar 21.00 sen är jag ledig, och då måste man göra andra praktiska saker och sova. På onsdag tror jag att det blir ganska lungt, skolan som vanligt sen stallet och då är jag hemma till ca 19.30 det tycker jag int är så sent, med tanke på hur de andra dagarna ser ut.

det värsta är väl att man tror att det kommer bli lungt när nästa period börjar vecka 13, men det kommer vara minst lika mycket att göra.



Igår var det dessutom den "årliga" skrika vara jobbig dagen. På lunchen så väntade alla treor lite , så när alla ettor och tvåor satt sig så kommer vi skrikandes från våran redaktion och sedan står vi och skriker .....OCH SÅ FINNS DET DOM SOM HAR FLERA HUNDRA DAGAR KVAR....... Och sedan kastar vi ut massa pappersflygplan.

Ska bli så jäkla skönt!!!!!


Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback