Aktion

Nu har min basgrupp och jag varit nere på stan och delat ut broschyrer om Barnarbete. Gick väldigt fort och nästan alla tog ett blad man höll fram. Inte för att jag tror att det komemr bli någon större skillnad, men jag har agerat iallafall.

Idag är det dessutom sista dagen någonsin, vi kommer aldrig mer jobba i basgrupper, och om 91 dagar så kommer jag aldrig ha en skåpnyckel igen haha, va tragiskt det lät :P

har skickat in mina jobbtimmar nu till jobbet så att man kan få lite cash i slutet av månaden. Kommer eventuellt även att få jobb i sommar :D Håll tummarna åt mig :D (A)

Ska ta och se hur det går för Erik med Videon som vi spelade in igår.

BTW NÅGON SOM VILL VARA MED I EN FILM SOM SKA SPELAS IN SNART
HÖR AV DIG


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback