Äntligen Fredag

Igår var det som sagt 100 dagar festen. Jösses det var sjukt mycket folk. Folk stod och trök på i kön in så att man nästan fick panik. Jag va lite smart och trök mina stilettklackar i folks vader hahaha. Väl inne efter 50 minuter i kön in, så var det helt smoakat, allt drog över tiden. så ca tio över kvart över så sjöng man studentsången. En i klassen blev ner slagen och mycket mer. Vid halv ett smsa jag Crille så att han kom och hämta mig. Kom inte från pluto ca kvart i ett, för de va nå jävla pucka som hade blandat ihop sitt garderobsnummer emd nån annan och fick inte ut sin jacka och massa.
Idag är jag sjukt trött gick upp vid halv tio och duscha sen har jag bara legat i Crilles soffa och slappat och kollat på Miami Ink och åt naturgodis.

Ikväll så har jag en kunde som jag ska sätta i hår på, och efter det ska jag till Crille. Vi ska typ bara ta det lungt och kolla på film. Skönt. Imorrn så har jag utsläppet i stallet coh har även Kyndill då, så det blir en lång dag i stallet men det gör inte mig något. Sen ska jag hem och fixa väggar till Montern på Tisdag och tapetsera dem sen ska jag till Crille igen. På söndag ska jag till stallet, ska ev. rida ut med Lotta. Sen på mådan ska jag på intagningsintervju. Jag känner mig inte så nervös, man kan ju inte få mer än ett nej.
Kom på att igår var jag även på Rekryteringsmässan, hmmmmm. Träffade Rebecca :) Mycket trevligt, va evigheter sen :P Hoppas att hon hittade något bra jobb.

Och nu hoppas jag att Pilen kommer snart så att min grupp kan få lite feedback på filmmanuset.


Någon som vill vara med i en Kortfilm? Hör av dig!!!!!

ska lägga ut bildern från kvällen igår också, ni kan hålla utkik HÄR

Cya ♥

Kommentarer
Postat av: becca

nej de fanns inte så många jobb där faktiskt :P hehe hur gick det för er? :) synd att 100dagars festen inte var så bra! :(

2009-03-09 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback