Doften av......

Sockerdricka. Jag har ljus från Partylite som luktar sockerdricka. Den doften känns väldigt vårig.



Bild lånad från Partylite.

jag kollade på Smhi i går och då skulle det vara fins väder till på onsdag, men idag var det mulet, jag gillar inte när man hoppas för mycket på en sak och så blir det inte så.

Måste börja kolla på present till Älsklingen också, det är så otroligt svårt, och det gör ju inte saken bättre att han inte vill ha något i present :S

Någon som vet vad man kan ge till en kille som fyller 21?
Jag har iallafall lovat att baka en tårta så de ska jag göra.

Måsta ta och kolla vad det blir för väder nästa vecka i Trysil, ska ju dit och åka skidor hela veckan. Pappa och jag åker upp på lördag och pappa åker hem igen på söndag, sen är jag där själv måndag, tisdag, onsdag och på torsdag kväll kommer pappa och marcus upp och åker lite skidor och sen åker vi hem på söndag igen. Ska bli riktigt kul :) Kommer kännas väldigt konstigt att vara själv i husvagnen!
Får ta med datorn och massa filmer, fast å andra sidan så kommer jag nog vara väldigt trött efter en sån intensiv dag som jag kommer vara med om, så jag kommer säkert somna så fort jag kommer innanför husvagnsdörren :P haha kan nästan se det framför mig :P
Ska bli ruskigt kul, ska försöka fota jätte mycket, får se hur mycket jag hinner bara.


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback