Falska människor

Usch så trött jag är på falska människor. Självklart så har alla någon gång varit fals eller haft en vitlögn, men när samma människa är fals två gånger på samma dag, så börjar man bli ganska less. Men men vissa personer är så helt enkelt.

Har nyss kommit hem, Crille står i duschen och vi ska snart åka och handla lite middag. Egentligen skulle Patric o Emelie komma men de ville inte(som vanligt) :P Men men jag förstår dem det är nog inte så kul att åka från Gävle till en grå stad som Västerås.

Idag har jag satt i löshår på Johanna som gick på skolan förra året. Det blev riktigt bra, jag blev nästan lite avis på hennes hår, det är så otroligt fint :) fast jag håller mig nog till det platinablonda ett tag till.


Om ni är snälla så komer det kanske en Uppdate senare :P 

Cya  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback