Grattis Älskling <3

Idag fyller Älsklingen 21 år :P Imorse när jag vaknade så hade jag fortfarande ingen aning om vad jag skulle köpa till han :S
Så efter skolan så gick jag ner på stan och började leta, hittade ingenting som klickade. Jag tog en sväng till Lagerhouse för att köpa en grej man gör fina paketsnören med, och där hittade jag perfekta presenterna. Det blev en shaker, drinkpinnar och ett ljus som luktar banan. Sen köpte jag med mig två bitar tårta från systrarna Ericsson. Jag tror att älsklingen blev nöjd med sina presenter :P

I skolan var jag jätte hyper och hoppa runt som en liten galning, tänk så mycket en ledig vecka kan göra :D och snart är det lov, ska bli riktigt skönt.

Till helgen ska vi ev. börja spela in filmen också, ska bli väldigt kul :D kommer väl bli som musikvideon x 10 :P

Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis Crille!!

2009-03-31 @ 08:14:38
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback