Herregud

Jag har så ont i läppen idag så jag har varit tvungen att dricka med ett sugrör :P

Var ner på stan nyss och hämtade mina skor. När jag gick mot Bianco så var det en kille som knäppte med fingrarna flera gånger och sen när jag ignorera han så ropa han MALIIIN. Är jag så lik min syrra?

Ska lägga ut en bild på henne och mig. Okej vi båda är blonda och har en begie canada goose jacka och just idag har jag håret högt uppsatt i en tovs, vilket hon brukar ha ganska ofta. Det här var väldigt Pinsamt!!


Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha usch ja stackars den människan då när hon/han upptäcker att de inte var malin :) vet själv hur pinsamt de är och ta fel på folk!

2009-03-18 @ 08:07:33
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback