I´m back

Har varit i Trysill några dagar. Hur skönt som helst. Har inte haft tid och blogga då. Har varit underbart väder, förutom idag när vi åkte hem :P Snörök den första timmen hem :S Men så fort man kom till Rörbecksnäs så blev det vanlig astfaltsväg och det slutade snöa. Har haft Ljusparty idag. Köpte lite saker eftersom jag får värdinnepengar som jag får produkter för :)

Troligtvis så kommer mamma och pappa inte kunna ta ledigt under påsk, så de ska ta ledigt en annan vecka så att man kan åka upp och åka skidor innan säsongen är slut. Å jag hoppas verkligen på det!

Nästa måndag ska jag åp intagningsintervju i Solna, ska bli väldigt spännande :) 

Sen har jag gjort ett Cv och skrivit ett personligtbrev och lämnat in på ett ställe....ska lämna in på flera ställen också. Fast till det stället jag har skickat in till, så måste jag komplitera med referenser, jag skrev det i mailet så det är inga problem :) Så imorrn i skolan så ska jag prata med Tommy och Ida, sen ska pappa kolla med en annan också om han vill ställa upp och vara referens! 

Nej nu ska jag kolla vidare på Beck.

Cya♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback