Intagningsintervju

Idag var det fullfart igen :P Tur att jag har tagit det ganska lungt iaf, har ju mesta delen varit i garaget och gjort iordning väggarna till UF mässan.

Va och lämna väggarna i skolan idag, ska bli kul och se hur det blev, kunde inte hjälpa till eftersom jag skulle på intagningsintervju klockan 14 så jag var tvungen att åka vid 12 snåret för att hinna, jag vill gärna ha en liten stund på mig, man vet ju inte om man hittar en parkering på engång och så.

Väl på plats så fick jag börja att göra en intervju, fick svara lite på frågor och så om mig själv, sen fick jag göra ett test som man inte på något vis kan påverka. Det testet gick hur bra som helst, och efter det så var det dags att göra det praktiska. Fick testa lite saker, och det bästa av allt var att det jag fick göra har jag redan gjort hemma, så även det testet gick super, så ni kan ju gissa hur det gick? Ja, jag kom in :P så det jag ska göra nu är att skicka in ett papper om att jag tackar ja till platsen. Pappret får jag Btw i veckan. Sjukt kul iallafall. Så nu ska jag börja leta praktikplats också.

Imorron hittar ni mig i Fridrottshallen i Västerås KOM OCH HÄLSA PÅ MIG I MIN MONTER QUEEN OF EXTENSIONS UF

Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback