Jag i ett nötskal

Idag när jag åkte till Solna på intervju, så när jag kom till Sundbybergs Centrum, så kom det upp en varningsskylt och under den stog det Fåglar. Jag tänkte herregud sätter de upp en skylt för lite fåglar. Jag tänkte mig mest småfåglar Efter det så blev det 30 och då tänkte jag men herregud ska man sakta ner bara för lite fåglar alltså typ talgoxar och liknande. När jag kom någon meter till så såg jag vad de menar med "Fåglar" Det var fåglar som var HUR stora som helstm typ svanar och liknande :P
Jag har nog en ganska dålig uppfattning om vilda djur, jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle vara sånna där stora fåglar mitt i Centrum PÅ VINTERN :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback