Make up kurs

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade bara en lektion, entrepenör, jag sprang runt som en galning och väntade på att stefan skulle prata klart i telefonen , så att han kunde kolla på en sak. Efter skolan blev det jobbet, sen hämtade Crille mig och vi åkte iväg o handla sen släppte han av mig hemma på Framnäs för att jag skulle iväg på sminkkurs. Väl på kursen så träffar jag o sandra på Ida som jobbar på radion, vi tänkte vad gör hon här? men det visade sig att hon åkte hem med en från lokaltv och hon skulle lämna några kameror o sånt till en som går på Kg :P Världen är bra liten :P
Jag bleb jätte fint sminkad av läraren till Art Make Up school  :) Sen iväg till dansen för att ge gärnet, det gick väldigt bra och hej Träningsvärk, kan jag säga väldigt kortfattat :P


Nej nu ska jag sova


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback