Ny dag Nya Tag

Borde egentligen börja göra mig iordning för att åka till skolan, Men min syrra o kusin har nog okuperat taoletten minst en halv timme till vilket betyder att jag nog inte kommer hinna i tid tills jag börjar. Eller jo kanske men jag får nog stressa. Ähhh jag får helt enkelt ta oc stressa på dem lite,,,ohh nu hörde jag att dörren öppnades bäst att jag springer dit.

Nån av dem stängde dörren igen, så jag kunde inte komma in. Bläää vad jag hatar det där. Jag ska fan ha ett eget  Badrum.


FAAAAANNNNNNN Kom just på att idag ska min basgrupp stå nere på stan och dela ut broschyrer om Bararbete, och jag har ingen aning om, Om vi är klara med broschyren eller nått, eftersom i fredags gjorde vi ingenting alla va så trötta sen 100 dagars festen, i måndags va jag ledig i går va det mässa och i dag ska det vara klart. Känns inte som att jag kan springa runt i mjukisar med målarfärg på och ett par raggisar iaf. FAN

JAG LÄNGTAR TILL STUDENTEN, DET ÄR INTE MÄNSKLIGT ATT HA DET SÅHÄR!!!!!



Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback