Nya skor

Jag vet att jag tjatar om de där stackars skorna, men tänkte bara säga att nu har jag gått och stått i dem sen strax efter 14 och jag har inte ont i fötterna och jag skulle kunna stå och gå i dem några timmar till. Jag tror allt att det blir de här skorna på studenten :)

På fredag har jag ev. en kund J som vill ha hårförlägning. Hoppas bara att hennes hår kommit då. För på lördag åker jag upp till trysil en vecka och praktiserar som skidskolelärare :P det ni. Shit va kul det ska bli. Jag ska försöka fota så mycket som möjligt, kanske svårt när man har en grupp barn att ta hand om. Men sjukt kul ska det bli :D

Kommer inte blogga när jag är där uppe, Men göra minst ett inlägg/dag som jag sedan laddar upp så fort jag kommer hem och har internet, så då får ni jätte mycket att läsa :P

Kommer nog vara så trött den första dagen att jag somnar. Skratta inte nu eller tyck att jag är lat, men jag ska nog ta med mig papperstallrikar och plastbestick så jag slipper diska :P För det är nog det värsta som finns, man måste nämligen gå upp till ett hus o diska, man kan inte göra det i husvagnen eftersom det jätte lätt blir stopp i avfallsledningen + att jag inte kommer orka bära en stor vattenkanna med massa vatten och fylla på i husvagnen. Dessutom är det svin kallt i det där huset man diskar i :P

Nej nu ska jag byta om till danskläder sen ska jag åka till farmor


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback