Onsdag 25 Mars

Småungar är underbara :P Haha. Har varit på skidskolan hela dagen och jobbat. Det är så kul och se att de vuxna nubörjarna tar till sig det man säger och de börjar behärska skidåkningen ganska bra.

Lillsmottarna De har precis lärt sig att få balans på skidorna och har lite smått börjat att kunna bromsa. Jag blir så glad att se hur de lär sig, det finns nog inget roligare än jag kan få lära ut något jag kan riktigt bra :)

Jag är verkligen jätte sliten idag. Trots att lillsmottarna börjar lära sig så ramlar de omvartannat som bowlingkäglor ungefär, vilket betyder att man måste hjälpa dem upp vilket i sin tur betyder slita ut alla rygg och armmuskler.



En sliten jag :P

Nej nu ska jag springa till duschen sen sova


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback