Ser i kors

Är så trött efter den här dagen att jag snart ser i kors, jag kan inte ens skriva in lösenordet ordentligt fick göra det 5 gånger innan det blev rätt. Har hållt igång sen 7 i morse. Har stått på mässan från 8-19.00 MEN det har varit riktigt kul och vi har fått lite nya kunder så det känns jätte bra. Sen den här veckan så tar jag och Sara hand om Kyndill, eftersom Ägaren Carro är på semester, så det jag ville komma til är att jag har köpt en liten present till henne och Kyndill. Det är ett litet fodral som man fäster runt bettet som drivs med batteri så att bettet blir varmt fortare och att man slipper stå med sina händer och försöka värma bettet i "vinter" kylan. Jag hoppas verkligen att den uppskattas :) Men dte tror jag.

Idag på dansen så hade vi en vikarie, han dansar Modern, visa mycket känslot med mera i själva dansen. Det vi fick göra va att han släkte ner lokalen och satte på en låt sen fick vi självaanalysera låten, och stå och göra egna rörelser. I Början känndes det Enormt Fjantigt men sen när man kom in i känslan så var det ganska roligt och givande. Jag tycker att det är svårt att få med en känsla i det mesta jag gör. Och speciellt dans så är det väldigt svårt med tanke på att allt går ganska fort.

Här kommer lite bilder från dagen. Ni får stå ut med suddiga bilder och bilder som ser förjävliga ut helt enkelt!!!


Lite av montern


Invigningen av UF


Vimmel


Jag


Våran monter, Nästan helt klädd i folie, Jimmy design läraren tyckte att vi skulle klä bord, sopborste och våran Art Director Martin i Folie också, men jag och sandra tyckte att dets kulle bli lite För mycket


Andra delen av montern.

Nu ser jag i kors och kan inte skriva mer känner jag så resten av bilderna kommer upp imorrn.

Sov gott allihopa

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback