Skridskor

Igår kväll plockade jag fram mina skidskor, men idag känner jag att höften är inte som den borde, har jätte ont och så känns det jätte skumt när man går, så det blir en haltande promenad på idrotten istället. Och på dansen vet jag inte hur jag ska göra, jag ska iaf dit men vi får se om jag är med så mycket :S

Idag ska jag hämta ut mina skor Lovely.

I underläppen har man en "sträng" som sitter ihop med tandköttet, fattar ni vad jag menar?
Den strängen har gått sönder åp mig så jag kan inte äta ordentligt och absolut inte dricka, så jag måsteta med mig ett sugrör idag om jag ska kunna dricka vatten till maten :P

ni måste bara lyssna på det här

Nej nu ska jag åka iväg till Rocklunda och åka lite skridskor


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback