Soft dag

Idag i skolan var det en riktigt soft dag. Halv nio hade Daniel fortfarande inte kommit och Rektorn kom inspringande och sa att Daniel var på viktigare saker än att vara i skolan. Igår berättade Daniel att han ska bli pappa vilken dag som helst, så redan nu imorse så åkte iväg till bb. Sen vid tio kom Jessica, Det roliga i det hela är att Daniel vikarierar för Jessica så nu fick hon komma och vikariera för sin Vikarie :P

Sen var det lunch, tacos alla var helt galna, tur att jag och Sandra stod nästan först så att vi fick det vi ville ha iaf.

Efter lunchen så var det mediainriktning, jag har redan gjort allt som man ska göra så, jag jobbade lite sen åkte jag hem.

Efter skolan åkte jag till stallet, jag busade med Durbin i paddocken sen red jag ut med Camilla och Fantasi irstasvängen. Tidigt i sommras så la de en sketstor jordhög där man rider irstasvängen, det har tagit mig hela sommaren, hela hösten och hela vintern att fatta hur man tar sig förbi högen :P Bättre sent än aldrig eller vad man säger.


Något jag tycker är JÄTTE orättvist det är att tjejerna måste ha den där underbara(Läs Helvetes jävla skit) veckan en gång i månaden. Det är så orättvist.

Nej nu ska jag hoppa(läs gå) in i duschen, är så otroligt trött. Kan ju bero på att jag varit ute i stallet från 13.30 till 19.00.

Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback