Student Choise

Idag har jag filmat tvåorna som hade sin Student Choise det var  Djungelboken som de hade gjort om till The Ghetto Book. Gick ganska bra tycker jag, känndes som att jag knappt fick några bra bilder, men sen när jag kolla på det i datorn så var de bättre än vad jag trott.

Igår kväll så åkte jag och pappa iväg til ett ställe och hämtade massa betfor (hästmat) I tisdags kväll så var det en lastbil som körde av vägen, så nu antar jag att de väntar på att folk ska ta all den bra maten så att de kan städa undan sen, och anledningen till att jag tror det är att annars så skulle de har städat undan allt mycket tidigare.

Thihi har även fått svar från ett ställe där jag mailat in mitt Cv och det ser väldigt positivt ut iallafall. Mer än så tänker jag inte säga, och ni behöver inte fråga för jag tänker inte svara :P Thihi. Återkommer senare om hur det gick med ev. bilder och så.

Ska försöka ta och kolla på Snow Buddies idag men först ska jag se Värsta bilförarna 20.00. Det programmet är så underbart kul :) haha.

Här kommer lite mer bilder från Uf-mässan


Sandra & Jag i Montern

 
Jag håller åp med en förlägning på Malin



Fixa, Fixa, Fixa


Brevid Spegeln hängde de här


Vi hade en tävling.


Cya♥


Kommentarer
Postat av: Zylvania

Du som har körkort & gillar att fota kan ju söka jobb som skolfotograf, om det inte är det du redan sökt. Ett tips bara.

2009-03-13 @ 20:09:06
URL: http://zylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback