Tiden rinner iväg

Det är läskigt hur fort tiden har gått. Jag börjar mer och mer inse att Jag ska ta studenten snart. Jag har ofta tänkt att det inte är min tur och det känns inte heller som att det är min tur att ta studenten.

Jag måste verkligen sätta mig ner och skriva vilka som ska komma på min student. Ganska skönt att det ända jag behöver göra är att fixa inbjudningarna och vilka som ska komma. Om jag inte hade varit som jag är så hade mamma och pappa fixat inbjudningarna men jag vill inte ha kort som går att köpa med ett ganska tråkigt motiv på, dessutom så ska min dukning och och så vara i Rosa, så då passar det mycket bättre med att göra korten själv, dessutom är det mer personligt.

Måste även sätta igång att sy klänningarna, men jag atnar att det går fort bara man sätter igång.

Idag 16.00 på 93.7 Mhz Så kan ni lyssna på mig  i mitt radioprogram. Vi kommer att prata om Vad som händer i Västerås i Helgen och spela massa partymusik. Missa inte det!!!

Efter radion så ska jag till stallet för jag har Kyndill idag :D och på lördag, ägaren kommer även hem på lördag tror jag.
 
Nej nu är det väl dags för att göra sig iordning och åka iväg till skolan.



Jag och Sandra på 100 dagarsfesten


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback