Trött

Igår och idag har varit sjukt stressiga. Igår efter skolan åkte jag till Bollnäs för att hämta hem en bil. Jag och pappa stannade i Gävle och åt på Buddy´s Riktigt mysigt ställe och bra mat, ett ställe jag varmt rekomenderar. Fick en isskrapa där också :P Jag stod och kollade vad det stod på isskrapan, så sa han som jobbar där att det där är en isskrapa man här när det är is på rutorna på bilen. Som om jag inte fattade det Daaahhh. Kom hem vid 22 så jag orkade inte blogga, va sjukt trött.

Idag har det varit en minst lika stressig dag :P Började skolan 8.30, sände radio och gick ner på stan vid halv tre för att klippa mig. efter det fort tillbaka till skolan och hämta bilen och sen fort hem, för att åka till stallet. va i stallet 16.30 och 18.00 skulle jag vara på polisstationen? Gick det ihop? Ahh för en gångsskull så gjorde det de :) Jag och Sandra skulle vara ett väldigt bra team i Värsta bilförare :P När jag är stressad och smått lite panik så blir det ofta katastrof, Jag garvar och vet inte vad jag gör, och sandra sitter nästan och garvar ännu mer och försöker komma på nå bra, Typ!!
Sen direkt efter polisen, så skulle vi iväg och dansa (20.00) och nu är jag hemma och ska snart duscha. Ni har säkert inte tänkt på det, men jag har fortfarande inte ätit någonting förutom en drickyoghurt vid 16-tiden. Inte konstigt att det inte gick så bra på dansen, jag har och känner mig inte hungrig men jag märkte åp dansen att jag var sjukt ofokuserad.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag SOVA!!!!!



OCH SÅ FINNS DET DOM SOM HAR FLERA HUNDRA DAGAR KVAR!!!!!!! På torsdag är det 100 dagar kvar och även 100 dagarsfesten :P


Just ja jag ska söka ett jobb innnan jag duschar :P

Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback