090507

Då var ännu en del avklarad av min to do list. Idag ska jag försöka plugga när jag kommer hem från stallet. Kan bli svårt eftersom Crille ska kolla på hockey med Stefan så det kommer bli riktigt grabbigt. Får väl låsa in mig på toan och h musik i öronen eller nått :P

Igår så var jag och Sandra ner på stan för att fota lite till våran musikvideo. Det Rååkade bli lite shopping också :P Ska visa bild sen. Sen blev det en glass på Chantal´s nu har det öppnat sin servering mitt i Punkt. Då är det sommar på riktigt :)
 

Foto: By Maddiz

Idag är det projekt arbete igen och nu måste den där satans jävla animerade musikvideon vara klar :S Nästa vecka är det redovisning börjar bli lite smått nervös faktiskt. Hoppas att vi får den tiden vi har önskat när vi ska redovisa. Då blir det på nästa fredag och det känns skönt.

Mitt humör är ganska konstigt idag. Lyckligt deprimerad? Kanske inte bokstavligen för då kan det tas fel. Men jag är lycklig med känner mig ändå ganska deprimerad.
Kan inte den här jävla skolan bara ta och ta slut någon gång. Håller på och avlider sakta men säkert.

Ser ut att bli fullrulle i helgen också :S på lördag blir det stallet sen ska jag och sandra plugga uf eftersom det ska in på måndag och vi hinner inte plugga i skolan, eftersom idag så ska jag till stallet och imorrn ska vi sända radio så då är det bara helgerna som finns lite tid kvar på att utnyttja.

Snart är det lunch också. Pannkakor med sylt eller Husets flygande jakob :P
Btw så tror jag att jag håller på och får urinvägsinfektion vilket betyder sängliggande minst 1 dag fan hoppas jag klarar mig ifrån det jag har inte tid med det och då måste jag till läkaren och få pencelin och skit :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback