090511

Bläää känns som att ögonen håller på och ramlar ur av trötthet. Kunde inte somna i går, vid 3 tiden somnade jag och klockan ringde 06.00 :S Usch vad jag hatar det här. Idag så ska jag sitta kvar efter skolan o plugga tills pappa hämtar upp mig för att åka till Järvsö. Sen när jag kommer hem ska jag plugga lite till :S Fy fan vad jag ahtar det här det är sjukt.

Kan inte fokusera på något så fort någon säger något till mig så måste de upprepa samma sak minst 3 gånger för att jag ska hinna med att höra och registrera vad de säger :S Det är inte mänskligt att ha det såhär fy fan. Fast jag har nya linser med rätt styrka så måste jag sitta och anstränga ögonen för att se vad det står på skärmen ILLA!!!!!
Gör ju inte saken bättre att det är dåligt väder ute för då blir man ännu mer deppig. Jag vill göra något kul. Jag vill att de där jävla betygen ska vara satt snarast möjligen, så at man kan få vara en människa för en gångs skulle har inte varit det de senaste året iaf.


Kommentarer
Postat av: Theresia

Jag vill ha rosa färg typ som nu, och bilder på mig , Dogge o Rickard :D kan du hjälpa mig med de ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback