090520

Oj nu är det bara 23 dagar kvar i skolan och ca 6 ordentliga skoldagar kvar, känns ju nästan bra :P

Har MumB där vi gör hemsidor. Jag gör en hemsida om My Little Pony :) Så söta det va min favorit leksak när jag var mindre.

Drömde i natt om ett program som heter Blender där man gör animerade figurer. Jag var tydligen jätte duktigt på det programet och jag höll på att skapa Timon i Lejonkungen :P
Sen vaknade jag men somnade om och då drömde jag om att jag åkte snowboard i Trysil :) Så fort jag drömmer om att jag åker skidor eller snowboard så är det alltid i trysil för jag känner igen mig och jag vet att det är Trysil jag drömmer om. Sen brukar platserna variera lite från dröm till dröm.

Idag ska jag till stallet, måste kolla lite på Durbin för tydligen så misstänker Lotta att han är lite stel i benen för han går inte helt rent, men som jag har sagt tidigare så måste man ta det lungt med han för att han ska hålla, jag brukar ta det lungt och inte trava och galoppera så mycket, och då brukar jag även skritta av han ordentligt och stretcha han efter passet. Så nu blir det väl skritta några veckor och så ska jag börja tömköra mer så att han kanske blir bra.

Har inte hittat någon sadel heller :( han får säkert ont av sadeln också så att han måste avbelasta på något sätt och då blir han stel och känns inte helt ren i gångarterna.
Åhh jag blir så jävla arg, längtar tills jag slutar skolan och min andra utbildning så att jag kan få ha ett riktigt jobb och kunna ha egen häst!! Skulle vara så otroligt skönt att ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback