Blooperfilm



Äntligen finns Bloopersfilmen från när vi spela in musikvideon ute på Youtube!!

Usch fy fan vilken hemsk dag det har varit jag är fortfarande så jävla arg att jag har lust att döda någon.
Inte nog med det så höll jag på att bli påkörd av en jävla svarting som gasade när han såg att jag skulle svänga om. Jävla idiot fy fan den jäveln skulle jag lätt vilja döda. Idag är jag så jävla arg minsta lilla så exploderar jag mer eller mindre. Jag har iallafall kommit fram till vad jag ska göra. Jag ska skafa mig en jävla boxningssäck så att man blir av med alla agrisioner!!!  Dessutom så messade min syrra mig när jag va hos Crille och sa att min kanin antadligen är sjuk :S Hon har tappat allt hår på magen och på frambenen. Så när jag kom hem så kollade jag på henne och hon var jätte varm det känndes som att hon hade feber och att hon skakade lite msått hela tiden :S Så jag och min syrra gick ner till en tjej som har typ 14 kaniner och frågade vad dom tror att det kan vara. Och de trodde att hon vill bli mamma för deras kaniner gör så hela tiden och håret som hon har tappat bygger de bo med. Så förhoppningsvis är min kanin bara skendräktig så jag ska avvackta någon dag göra rent buren och se vad som händer annars blir det en tripp till vetrinären. Suck allt går verkligen åt helvete för mig dessutom har jag jätte mycket att plugga och jag kommer garanterat gå in i väggen vilken dag som helst.Så imorrn ska jga prata med Eva i skolan, annars kommer jag inte klara av det här. När man konstant håller på och bryter ihop för minsta lilla sak när man tänker på skolan.

Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuk skulle kunna skriva det 28428640924386098603948609803 gånger till är så less på allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback