Dålig update

FyFy på mig nu har jag varit dålig på att uppdatera igen :S

Hade multimedia senast jag uppdaterade och då skulle vi göra en egen hemsida. Vi började att lära oss programmet som var ganska lätt trodde att det skulle vara svårare. Men jag tror att det har att göra med at man har hållit på med blogg.designen. man vet ju vad de flesta koder betyder och så :) Riktigt kul iaf.

I går var det FjortisarnaSupasåmycketjagkandag (Läs Valborg) :P Helt sjukt egentligen. Var ner på stan och köpte lite saker till dansuppvisnigen och va med Sandra  när hon köpte ut sprit till Eriks kompisar. Sen drog jag hem och åkte till Odal där det jag köpte en ny ridhjälm. Ut till stallet och rida Dressyr Durbin va helt galen och slet tyglarna ur händerna på mig HELA tiden och bokade och var helt störd, så jag tänkte att jag kan longera så blir han av med lite energi HEJ DU han stog och hoppade på stället och bockade Han var hel knäpp :P Så det blev till att släppa han lös så att han fick springa av sig :P

Sen på kvällen så kom Erik, Sandra & Johannes hem till mig och Crille och vi hade det trevligt :)


Det är jobbigt när verkligheten börjar komma ifatt en :S

Har fastnat för den här låten



Har dessutom har jag fått 2 gruppbilder från när jag var skidlärare :D Ska lägga upp den här och på Bd sen när jag kommer hem igen. Tror att jag har glömt att säga att jag är i <trysil nu och ska åka snowboard imorrn :P


Puss på Er!!




Kommentarer
Postat av: sandra

Jag hade också en jättekul kväll :D vi får göra om de nån dag...;) ha så kul i trysil och gör inte illa dig :)

2009-05-02 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback