Det var som jag trodde

Sadeln behöver stoppas om och man bör inte rida i den för den är för trång vid manken. Dessutom så sa hon att sadeln har formats efter Durbin och Durbin har formats efter sadeln med en grubblande röst.
Tur att jag ska köpa ny så att jag inte behöver vara skyldig till att han har ont, stackarn!! Usch jag hatar verkligen när det är sådär jag har ju haft mina aningar ganska länge om att sedeln inte är bra, men jag får så dåligt samvete när det är en expert som säger till en att hästen har ont :S Får ta och massera han helt enkelt. Linement och en massageborste så blir det nog bättre.

Har gjort klart desigen till Theresia nu och jag tror hon blev väldigt nöjd :) Får se vad hon säger imorrn för hon såg aldrig hur det blev till slut för hon skulle natta sin son och så.

Idag i skolan så satt jag och gjorde Presentationen till projektredovisningen som är imorrgon 13.30. Medan jag var kreativ i färger och skrift så satt Sandra och var kreativ med blommor. Hon satt och ritade blomrankor på mina armar, ska ta bilderna av henne imorrn så ska ni få se. Det skulle helt klart funka som tatuering, riktigt snyggt :) Får se när jag gör min första tatuering funderar skarpt på att ha en Playboykanin på ett ställe på magen :) Skulle vara riktigt najs!


Kommentarer
Postat av: Theresia

Tack så mycket för hjälpen :) är skit nööjd!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback