Djäkneberget

Igår va det klassfest på Djäkneberget Riktigt roligt. Kul att träffa klassen sådär. Hoppas på fler gånger under de två veckor som vi inte behöver plugga.

Imorrn är sista inlämningsdagen, så jag har lite att göra ikväll :P  Har tre saker att göra så det känns riktigt bra. Och jag msåte slapa med mig datorn som vanligt :S Ska nog ta med min andra dator till skolan imorrn där jag har ett fungerande Photoshop! Måste göra en header till min hemsida och så ska jag fota min Miranda nalle eller som det heter på engelska Tatty Teddy! är helt otroligt klar med hemsidan behöver bara en header och det slänger jag ihop på 30 min ca.

Ska även göra en design till Lailas blogg :) Hoppas jag får tag i henne så jag kan prata lite om vilka färger och så hon vill ha.

Ska lägga upp lite bilder från Kg-Partyt igår. Det var riktigt bra för en gångs skull, det vara möjligtvis en sak man blev störd på :P

Crille Saknar mig!<3

Efter skolan blir det stallet och sen hem til Crille


<3 Crille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback