Ett problem VARJE sommar

De senaste 7 åren har jag alltid ett ständigt problem varje sommar. Det är nämligen så att det är en skata som envisas med att bo utanför mitt fönster varje sommar. Självklart så är det inget fel med det, MEN den kraxar så jag tror jag bli galen. Den brukade ha ett jätte stort bo i ett träd vi hade på tomten, men vi ville inte ha kvar det trädet, så då bygger fågel ett bo i ett annat träd 50 cm bort, och det har vi nu också tagit bort för att det blir så mörkt på våran tomt. Och i år envisas den såklart med att vara utanför mitt fönster IGEN!!
Jag blir nästan galen på den där fågeln :S



I övrigt så är jag jätte lycklig, jag har gjort klart idrottsfrågorna och evaulate yourself, håller nu på med komplitering av träd häftet men är snart klar med det med :) Åhh jag är lycklig och på fredag behöver jag aldrig mer plugga den här SKITEN!!!

Jag har två globala uppgifter att göra klart men jag hade tappat bort instruktionshäftet, så jag frågade våran lärare Mattias om han kunde kopiera ett till mig. Han sa att han skulle fixa det snart om jag skulle vara kvar i skolan, det här var runt 15-tiden som jag frågade han det. Kvart i 16 så hade han fortfarande inte kopierat så när han såg mig så gick han genast tillbaka och hämtade häftet som skulle kopieras. Mattias tyckte att jag skulle kopiera mitt egna häfte, men jag har ju ingen kod till kopiatorn, så han fick ´göra det själv iaf. När häftet va klart så va det ena häftet tjockare än det andra, och Mattias sa att det va flera häften och att jag höll bara i ett, och han sa på det där dryga retsamma settet som Mattias har, så då sa jag tillbaka att det var för svart på kanterna runt texten så att jag få färg på fingrarna, då tar han de andra häftena rullar ihop dom och slår mig i huvudet :P Det ända jag fick ur mig Vad gör du?! och sen ett slag i huvudet tillbaka med mitt häfte :P
Kan ju även säga att Mattias och Annica våran idrottslärare satt på Cultur Redaktionen och lekte med Lego i höstas när det var öppet hus för niorna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback