Full fart i helgen

Har inte sovit ut en ända dag i helgen :P
I frdags så var det Elba-festen Så jävla roligt, har inte haft så roligt på jätte länge! När vi åkte båten ut tll ön så var lla jätte taggade och skrek att "Vi har bara festen kvar" "Kopparlunden shalallala" "Det är vi som är KGY"
Vi satt mitt emot HV Mode tjejerna så när dom skrev HV MODE shalala så lätt det som att de skrek KG BRODER :P
För er som har missat det så har våran klass en egen blogg Inte så jätte kul o läsa om man inte går på skolan eftersom den är en intern blogg, men det kan ju vara kul att kika in iaf.

I går så var jag Sandra och sandras syrra Linda til stockholm för att kolla på Bounce. Vi åkte till stockholm 10.27 och jag mådde inte precis bra om vi säger som så :P Kände av gårdagen en hel del, fast att jag inte drack så mycket :P

hade jätte ont i högra delen av pannan kändes som att det skulle växa ut en jävla tumör eller nått helt sjukt men det gick över.

Och nu ska jag fortsätta plugga har bara 2 saker kvar så JÄVLA skönt och jag är taggad til tusen. På onsdag är det utklädnasshow på min skola klockan 10.00 sen på fredag är det lärarmiddag alla lärare och åk3 ska till å2 och käka lite ska bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback