Fullspäckad helg

Har verkligen inte haft tid att blogga  :S har varit full fart hela helgen så nu har jag Jätte ont i nacken och har en bedrövlig huvudvärk, var mycket värre tidigare idag så jag har inte pluggat så mycket men nu i kväll har jag gjort idrottsfrågorna så imorrn ska jag, sandra och erik bytas runt med frågorna så att alla får en hel komplett hemtenta hehe. Imorrn är det möte om sommarjobbet = fylla i massa papper. sen på kvällen ska jag ggöra infotext och på tisdag blir det globala frågor. sen imorrn i skolan så ska jag försöka fixa klart min visuella poesi hoppas sandra kan hjälpa mig med den skiten!
sen behöver jag bara göra ett matteprov och lämna in en till text sen tror jag att jag är klar :) känns väldigt bra ska försöka sitta kvar i skolan någon dag så att jag blir klar någon gång. känns väldigt bra det här må jag säga fast att jag har dunkade huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback