Hemma igen

Nu har jag kommit hem och har till och med hunnit städa rummet :P Ska bara damsuga och torkagolvet.
Ska sätta mig ner nu och beta av lite läxor. Fy F*n Va jag är stressad jag tar studenten om 40 dagar och jag har satt upp en egen liten deadline att allt måste vara klart om 14 dagar. Jag dör. Alla som säger att Kopparlunden är en j'vligt slapp skola så undrar jag VAD HAR NI FÅTT DET IFRÅN????????  Självklart kan Kopparlunden vara slapp men då får man möjligtvis ett g eller ig, och så är det ju på alla andra skolor också.

Nej nu ska jag ta fram min To do lista och kolla, vad som ska göras och vad jag ska börja med!

Delar med mig av min lista så får ni se hur mycket det är att göra:P

To Do lista:
*  2 Stycken globala uppgifter
* 1 Krönika (valfritt ämne)
* 1 infotext (textkommunikation)
*  Idrottsfrågor
* Projekt arbetet (Göra power point och klippa ihop musikvideon) 
* redigera filmen Maja ( rörligbild)
redigera Students Choise ( Extra uppgift i Rörlig bild)
* Examensprogram ( Radio)
* Matteprov
*  Orginisation och Ledarskap ( bara översätta en text till egelska)
*  Komplittera trädhäftet ( Snart klart)
* Sy studentklänningen ( Måste köpa tyg)
* Avslutningestal ( Prata på ettorna och tvåornas skolavslutning)
* Jobba på radion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback