Jobb

Sitter på jobbet nu, men har redan jobbat klart för idag :) Brännde referensen på radion. och snart ska jag ner och göra låt lista till mitt radioprogram.

Spotify är ju helt underbart :) Hur mycket musik som helst och jag Älskar´t :)

Radioprogrammet jag ska göra om ca 1 timme och 20 minuter är för skolan och jag tycker det känns jävligt surt att behöva åka till skolan på sin "lediga" dag för att göra en skolgrej :S Sen efter radioprogrammet ska jag hämta upp farmor och så ska vi ner på stan för att köpa klänning till Elba.festen sen kolla på tyg till min studentklänning. Sen ska jag tillbaka till radiostudion för att sända Äntligen Superfredag. Om ni vill kan ni lyssna 93,7 Mhz Går bara att lyssna på om är inom Västerås dock eftersom det är den lokala radion

Piss väder är det ute också, jag är inte alls pepp på att sända kan jag ju säga :S

Förra veckan så tog jag hand om Tindra två dagar för att ägaren var på Mallis, ochnu när hon kommit hem så fick jag ett jätte fins armband med pärlor och snäcka på :) Tack

Imorgon har jag utsläppet i stallet, så först ska jag tömköra Durbin och sen ska jag och Camilla ha markarbete med Fantasi och Tindra, har henne också då :)
Känns så otroligt kul för Tindra har blivit en så otroligt mycket positivare häst än vad hon var förut :)
Hon har verkligen växt och slutat med sina unghäst fasoner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback