Pissdag

Har lackat ur helt idag verkligen, jag är som ett levande nervrak som brister vilken sekund son helst. Jag är så jävla stressad över allt som ska göras innan studenten. Alla jävla fucking läxor som man inte har hunnit gjort för att det OCKSÅ har varit massa annat samtidigt. Så fort nån bara ser åt mig eller petar på mig så börjar jag nästan grina. Och lärarna de omänskliga de packar på en massa nya saker nu när det bara är 3 veckor kvar tills betygen setts det är helt jävla otroligt och jag vet inte vart jag ska börja. Jag är så jaävla trött på den här jävla skiten så det finns inte ord för det. jag kan ju inte direkt börja skrika på lärarna att de ska sluta ge oss uppgifter. Det värsta med Kopparlunden de är att det är så jävla mycket fritt arbete, Jag tar självklart reda på tiden ganska bra, men eftersom till exempel har väldigt lite uf-tid så måste man göra massa uf saker på andra lektioner och då komme rman efter och så hinner man inte klart det hemma och så ligger det och blir kvar bara. Så jävla lack på den här skiten nu så jag har lust att bara lägga mig ner och självdö.

Nej nu måste jag rycka upp mig för nu ska jag åka till dansen. Hmm jag kan ju gissa hur det kommer gå ;S


Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback